CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

" CINTA BUKAN MELEMAHKAN "

SAYANG...... andai kata cintaku itu sebuah pengorbanan,

mengapa pengorbanan itu bukan noktah sebuah cinta?

Andai kata derita itu harta sebuah cinta,

mengapa cinta itu sukar dimiliki?



Cintamu itu umpama kota kristal yang indah di penglihatan sebaliknya derita dalam perasaan.



Cinta bukan paksaan, ia lahir dari dua perasaan.

kehadirannya tak diundang, perginya tiada yang merelakan...



Cintaku bukan mengajar kita lemah tapi membangkitkan kekuantan dan cinta bukan melemahkan sebaliknya membangkitkan semangat!!....



Sunday, April 25, 2010


Pada tarikh 5.5.09... aku trpandang sesorng mamt nie... sbb dia selalu tgk2 aku n senyum2 kt aku... dah lma cme aku x perasan je.... tp ari 2 kt kesatria, aku mula perasan n tertarik dgn dia smpai ari ni.. 12.5.09 bru aku thu nma dia AHMAD HAZMI BIN ABU KASSIM... umur 23 thun.. dia dak 1 kolej dgn aku.. cume dia ambik cos DTE... Ari ni 14.5.09 aku jumap dia ... dia pkai bju putih belang htam.. dia senyum kat aku.. sengeh2.. hehee.. birthday dia 10.1.1987. skrng dia dh thu sapa aku yg msj dia slama nie... dlm hatiku hnya ada dia sja time 2...19.6.09, aku bg adiah... dia happy sgt2.. Ari nie 3.7.09 pkul 8.38 p.m ku meluahkan perasaan cintaku pdanya.. 11.07.09.. 3.45 pg.. dia antr msj membrikn jwpnnya.... kita hnya kwan shja.. xpe.. hnya dia sja brada di hatiku.... Ari nie 3.08.09.. pg dlm pkul 12.15 aku nmpk dia zami kat cafe.. dia pndang aku smpai trlanggar mak cik 2.. hehehe... mcm 2 skli... bestnya.. walaupun dia tolak cintaku... tp smpai skrng kmi still kwan...... HOPE FRIENDS FOREVER N EVER HAZMI.... =)...

No comments:

Post a Comment