CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

" CINTA BUKAN MELEMAHKAN "

SAYANG...... andai kata cintaku itu sebuah pengorbanan,

mengapa pengorbanan itu bukan noktah sebuah cinta?

Andai kata derita itu harta sebuah cinta,

mengapa cinta itu sukar dimiliki?



Cintamu itu umpama kota kristal yang indah di penglihatan sebaliknya derita dalam perasaan.



Cinta bukan paksaan, ia lahir dari dua perasaan.

kehadirannya tak diundang, perginya tiada yang merelakan...



Cintaku bukan mengajar kita lemah tapi membangkitkan kekuantan dan cinta bukan melemahkan sebaliknya membangkitkan semangat!!....



Sunday, April 25, 2010



DEAR, MY BIRTHDAY....

ari ni genap 20 tahun umur aku dan 2 bulan aku kapel dgn juhaidee. pukul 12, 24.04.2010 ramai yang wish kat aku... terharu sgt2. Tapi, si dia xwish aku, sebb dia pnat sgt.. tdow awl... xpe aku faham keadaan dia. Dapat free coll, aku terus coll mas, gayut sampai pukul 1 lbh.. hahahehehe..... Dalam pukul 9.29, 24.04.2010, si dia wish kat aku dia cakap " selamat hari jadi syg, semoga panjang umur dan murah rezeki, abg harap hubungan yg kita bina selama ni berkekalan hnga akhr hayat "... aku terharu sgt2.. lepas 2 aku terus coll dia, gayut dgn dia, wat2 mntak adiah... tapi dia dah pos pun... hahahehehe.. cpt sungguh.. tak sabar nak tgk adiah apa yg dia bg... hehehe... =) aku bahagia dgn dia.... Di sini, aku nak mengucapkan terima kasih bnyak2 kepada semua kawan2 aku yg telah membuat wish kat aku dan paling penting dr si dia yang tersayang..!!!.... hehehe....

No comments:

Post a Comment