CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

" CINTA BUKAN MELEMAHKAN "

SAYANG...... andai kata cintaku itu sebuah pengorbanan,

mengapa pengorbanan itu bukan noktah sebuah cinta?

Andai kata derita itu harta sebuah cinta,

mengapa cinta itu sukar dimiliki?



Cintamu itu umpama kota kristal yang indah di penglihatan sebaliknya derita dalam perasaan.



Cinta bukan paksaan, ia lahir dari dua perasaan.

kehadirannya tak diundang, perginya tiada yang merelakan...



Cintaku bukan mengajar kita lemah tapi membangkitkan kekuantan dan cinta bukan melemahkan sebaliknya membangkitkan semangat!!....



Wednesday, April 21, 2010

Ari ini pukul 9.58 pagi2 lagi dia dah antar msj bagitahu dah bgun ke belum. Didi ni memang baik orangnya, dia xpenah lupa untuk bertanya dan kejotkan aku untuk menunaikan solat subuh dan lain2. Yang inilah buatkan aku sygkn dia sgt2. Tak sabar nak tnggu 24.04.2010 sebb tarikh 2lah birthday aku dan genap 2 bulan aku kapel. Dia cakap dgn aku, aku ni baik sgt2 kat dia... sebelum ni memang dia tak nak bercouple selepas kejadian 2, tapi aku telah membuat dia untuk menerima aku dgn seadaanyaa. aku pun sma mcm dia. kita ditakdirkan jatuh cinta abg!!!....

No comments:

Post a Comment