CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

" CINTA BUKAN MELEMAHKAN "

SAYANG...... andai kata cintaku itu sebuah pengorbanan,

mengapa pengorbanan itu bukan noktah sebuah cinta?

Andai kata derita itu harta sebuah cinta,

mengapa cinta itu sukar dimiliki?



Cintamu itu umpama kota kristal yang indah di penglihatan sebaliknya derita dalam perasaan.



Cinta bukan paksaan, ia lahir dari dua perasaan.

kehadirannya tak diundang, perginya tiada yang merelakan...



Cintaku bukan mengajar kita lemah tapi membangkitkan kekuantan dan cinta bukan melemahkan sebaliknya membangkitkan semangat!!....



Friday, April 16, 2010


aku dah kenal lama dengan dia sejak 21.11.2008. kami rapat time masa dalam myspace. kami berkwan melalui situ sehingga la dia berada di u.k. awal bulan 4... kami rapat apabila kami bertukar2 email sahaja. pda mulanya dia ingin mntak kapel dgn aku, tp aku xtrima sebb aku tgh exm time 2.... ble dia dh alik malysia pda 27.4.2009... dia mntk kapel lg... aku xtrima ... sush sgt nk trima... kali ke 3 dia mntk kapel.. pda 24.5.2009.. dlm myspace... kali ni aku trima dia. kami kapel mcm biasa, cume belum pernah jmpe je lagi. ada 1 hari 2, dia ajak aku pg tgk wayang, tp aku xleh pg sebb tima 2 aku tgh exm... huhuh..sdh sgt2. dia sanggop nk bg kereta mini cooper untuk aku semata-mata untuk aku prgi kolej dgn senang. aku terharu sgt2.. tp aku xtrima sebb aku xnk menyushkn spa2. dia bekerja sebgai achiture di office ayah dia. memag dia seorng yg bz sgt2. dia selalu pg singapore kerna ada urusn disna. kami jarng bermesj n coll. tibe2 kami gduh besr disebbkn aku bgthu yg aku nk kuar jmpe dgn kwan aku, ble dia tnya kwan girl or boy.. aku ckp boy.. dia mrah2 giler2. apa lg kmi pun gduhla smpai xberckp langsung. malam 2 dia msj aku dia ckp nk pg hati2, jga dri dia mengaku dia slah n dia kata dia love sgt2 n syang aku. TERHARU GILE!!!... hehe... disebbkn dia bz sgt2, kami jarang bermesra. akhirnya aku membuat keputusan utk jauhi dri drpda dia, aku xthu dia wat aku ni mcm tongkol!!.. ada jugk aku tnya.. hubugan kita ni skrng sbgai apa!!!... dia senyap n xbgthu pun..dan aku wat kepautusn, yg kita dh xde apa2 lg pda tarikh 26.6.2009. sejak kejadian itu smpai skrng, aku masih xthu khbr berita dia, dlm myspace, tagged n no dia memg dh xleh contct.
aku sdh sgt2.... aku rndu kat dia... I MISS HIM SO MUCH!!!!.... WAN MUHD ZAREEFHAIKAL WAN HAZMAN HASHIM...!!!.....

No comments:

Post a Comment