CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

" CINTA BUKAN MELEMAHKAN "

SAYANG...... andai kata cintaku itu sebuah pengorbanan,

mengapa pengorbanan itu bukan noktah sebuah cinta?

Andai kata derita itu harta sebuah cinta,

mengapa cinta itu sukar dimiliki?



Cintamu itu umpama kota kristal yang indah di penglihatan sebaliknya derita dalam perasaan.



Cinta bukan paksaan, ia lahir dari dua perasaan.

kehadirannya tak diundang, perginya tiada yang merelakan...



Cintaku bukan mengajar kita lemah tapi membangkitkan kekuantan dan cinta bukan melemahkan sebaliknya membangkitkan semangat!!....



Tuesday, April 27, 2010


Aku mula brkawan dgn MUHAMMAD SYUKRIE BIN RIZAL pda 12.01.2009... hngga kini hubungan persahabatan dgn dia xptus2 lg.... Birthday dia 13.12.1989.. Dia lahir pkul 1020 pg.. Dia tnggal dkat klang. Ari nie 16.10.2009, dia mntak kapel, kali nie aku xkn tolak.. Bukan senang nk trima cnta dr org yg btol2 mencintai dri kita.. So, trimalah dia dgn seikhlas hati.. Ari nie, 14.11.2009... dia sakitkan hati aku... Napa ego mereka terlalu tnggi??? xpnah nk thu perasaan org lain?? WHY?? WHY?? Xsanggop menanggong smua ini... Klaw ada msalah, why not trus terang je... At least, bru thu apa sbnrnya.. erm... ah!!!.... Geramnya... xfhm!!!... 16.11.2009, ckop sebuln aku kapel dgn dia... tp, xthu la dia ingt ke x... pergaduhan aku dgn dia xbk lg.. huhu.. dh 12 hari dia xmsj n coll, smpai ble aku harus tnggu... sampai dmam di watnya... huhuhu.. benci dia!!... 27.11.2009, pkul 6.15 aku try col dia gne no mk aku... nsb baik dia angkat.. bru aku thu dia ada msalah apa.. Aku trima, mlm 2 pkul 11.15 dia msj aku.. Aku luahkan perasaan aku bertapa aku wndu gler kat dia, dia pun luahkan prasaan rndu dia kat aku... tp jdoh kami xpnjang... pda 17.01.2010.. Aku ada mslh dgn dia.. Mybe dh ptus.. huhu sdh yg teramat sgt... Aku cinta n syg dia.. dh 11 ari dia xmsj .. 12.2.2010.. aku dh ptus dgn dia... kami now friends forever... Perkara yg lpas ush dikenang lg.. !!!!......

No comments:

Post a Comment