CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

" CINTA BUKAN MELEMAHKAN "

SAYANG...... andai kata cintaku itu sebuah pengorbanan,

mengapa pengorbanan itu bukan noktah sebuah cinta?

Andai kata derita itu harta sebuah cinta,

mengapa cinta itu sukar dimiliki?



Cintamu itu umpama kota kristal yang indah di penglihatan sebaliknya derita dalam perasaan.



Cinta bukan paksaan, ia lahir dari dua perasaan.

kehadirannya tak diundang, perginya tiada yang merelakan...



Cintaku bukan mengajar kita lemah tapi membangkitkan kekuantan dan cinta bukan melemahkan sebaliknya membangkitkan semangat!!....



Wednesday, April 21, 2010




MUHAMAD JUHAIDEE BIN MAD NOH, jejaka ini lah yang berjaya membuka pintu hatiku buat kali yg ke 6 untuk bercinta. Dia berasal dari kota tinggi, Johor dan berumur 21 tahun. tarikh lahir dia 02.02.1989 dan anak yg ke 6 dr 7 adik beradik. Dia ada keturunan jawa. Aku kenal dia pada 01.09.2009 dlm tagged. Kami pada mulanya hanya berbalas mesej sahaja. Mula2 aku xnk layan, tapi dia selalu antar mesej kat aku.. kesian punya psal aku balas jugak. Hari bual2, last kami bertukar no hp. Dari situ lagi kami rapat n kenal2. Dia selalu telepon n selalu msj2. Time birthday dia, dia dapat free call.. tiap ari tiap masa dia akn coll aku dan aku makin suka berkawan dgn dia. Juhaidee ni jenis yg peramah dan baik sgt2. Pada tarikh 24.02.2010 dia mintak kapel dgn aku, aku memg dh bersedia untuk bercinta dan kapel dgn dia. Aku suka sgt kat dia. Kami pun kapel mcm manusia biasa kat luar sna, macam2 dugaan kami dpat bersama... ialah dia bljar dan saya pun belajar juga, so sush skit. Pada tarikh 24.04.2010 genap 2 buln aku kapel dgn dia dan pada tarikh 2 juga genap umur aku 20 tahun. 3 ciri yang aku suka sgt2 dgn dia... 1- kuat agama, pandai memberi didikn dan baik sgt2. 2- sore dia sedap sgt2 time dia melamar aku dia nyanyikan lagu "DALAM DIAM KU MENCINTAIMU" memang terharu sgt2. 3- Dia pandai memujuk, kalaw dia pujuk boleh cair gitu.. hehehe... Ciri2 kesemua inilah yg membuatkan aku sayang dia sgt2. Aku xsanggup berpisah dgn dia, dia telah berjaya membuka pintu hatiku untuk bercinta lagi.. Aku sayang dia sgt2.... I LOVE YOU MUHAMAD JUHAIDEE N MISS YOU A LOT FROM NURUL AKMAR....

No comments:

Post a Comment