CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

" CINTA BUKAN MELEMAHKAN "

SAYANG...... andai kata cintaku itu sebuah pengorbanan,

mengapa pengorbanan itu bukan noktah sebuah cinta?

Andai kata derita itu harta sebuah cinta,

mengapa cinta itu sukar dimiliki?



Cintamu itu umpama kota kristal yang indah di penglihatan sebaliknya derita dalam perasaan.



Cinta bukan paksaan, ia lahir dari dua perasaan.

kehadirannya tak diundang, perginya tiada yang merelakan...



Cintaku bukan mengajar kita lemah tapi membangkitkan kekuantan dan cinta bukan melemahkan sebaliknya membangkitkan semangat!!....



Wednesday, February 23, 2011

Alhamdullilah akhirnya dapat KEJE!!!...

hari ini dugaan besar bagi diriku ini.........
mcm nie... kuar umh nak pg ke kepong sentral dalam pkul 8......... dh smpai je org tu kata tak payah beli ticket sbb train dh nak smpai klaw beli nak tnggu train lagi satu ambik masa 40 MINIT!!... wah!!! lama giler......... last2 aku naik jgk......
dh naik tu ingt boleh smpai awal.. sbb aku ada interview keje dlm pkul 10 pg...
bile dah naik je.......... perh!!!... mcm sardin dh dlm tu.... dgn berdirinya.....
tu xpe lagi.... yg tak boleh than tue... kena berdiri dlm train tu selama 1 jam... giler ar lama..kaki aku smpai kebas di watnya... abis ar lmbt aku g interview tu..... xpe aku cool je dlm train tu org lain dh bengang n gelabah masuk keje lmbt... aku anggap ni semua dugaan ....
dah smpai kl sentral, naek trai rapid kl plak trun kat ampang park..cari menara tu pun stu hal...
last2 dekat tu je... pg2 nasib baik 2org je yg interview.... dh interview semua, die suruh aku test taip dokumen... tu memang keje aku la yg suke menaip ni kan... hehehe... akhirnya alhamdullilah aku dpt keje sbgai kerani dekat celcom selayang,,, walaupun hanya kontrak selama 6bln..xpe aku anggp ni smua pengalman n boleh cri duit lbh skit kn.... hehehehe .. mungkin next week dh mula keje..... dh abis semua tu.... nak balik la kan naek train lag.. memang KTM ada prob...dudk la lama dlm tu nasib baik kali nie duduk.... dh smpai kepong sentral.... ketika aku hendak menurun tangga, entah mcm mna kaki ku terpeleok.... hahahah nasib baik xguling jath bwah.. mybe ni keslhn aku kowt 1.cuai 2. tgh mesej 3. mengantuk... PENAT GILER KOWT... perut pun lapar... hahahaha........ itulah kisah aku ari ni.... hehehehe

No comments:

Post a Comment