CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

" CINTA BUKAN MELEMAHKAN "

SAYANG...... andai kata cintaku itu sebuah pengorbanan,

mengapa pengorbanan itu bukan noktah sebuah cinta?

Andai kata derita itu harta sebuah cinta,

mengapa cinta itu sukar dimiliki?



Cintamu itu umpama kota kristal yang indah di penglihatan sebaliknya derita dalam perasaan.



Cinta bukan paksaan, ia lahir dari dua perasaan.

kehadirannya tak diundang, perginya tiada yang merelakan...



Cintaku bukan mengajar kita lemah tapi membangkitkan kekuantan dan cinta bukan melemahkan sebaliknya membangkitkan semangat!!....



Monday, February 7, 2011

6.2.2011 pkul 12.21pm kami couple balik


stelah pgi tu aku pjuk antr mesej dlm pkul 10.11am....
pkul 12.21 bru die blas.... aku bagi die masa... akhirnya die trima untuk couple semula, aku thu
die syg aku die pun xleh lupakan aku... n die pun xtdow mlm tu memikirkan hal nie...
cume skrng ni die kena tmpukan pda pelajran die dlu.... aku xnk ngangu die biar die focus dlu pda peljrn dlu.... ALHAMDULLILAH, syukur doa aku dimakbul oleh ALLAH....
siang malam aku berdoa agar perhubungan kami ni kekal n die la jdoh aku...
ALHAMDULLILAH,,,, memang die jdoh aku... aku bersyukur sgt pda mu YA ALLAH......
akan ku pertahankan hubungan nie... INSYAALLAH.....

No comments:

Post a Comment