CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

" CINTA BUKAN MELEMAHKAN "

SAYANG...... andai kata cintaku itu sebuah pengorbanan,

mengapa pengorbanan itu bukan noktah sebuah cinta?

Andai kata derita itu harta sebuah cinta,

mengapa cinta itu sukar dimiliki?



Cintamu itu umpama kota kristal yang indah di penglihatan sebaliknya derita dalam perasaan.



Cinta bukan paksaan, ia lahir dari dua perasaan.

kehadirannya tak diundang, perginya tiada yang merelakan...



Cintaku bukan mengajar kita lemah tapi membangkitkan kekuantan dan cinta bukan melemahkan sebaliknya membangkitkan semangat!!....



Monday, February 7, 2011

5.2.2011 pkul 8.11pm si dia mintk BREAK...


sedih teramat sgt2 hati ku ni....
elok2 happy tibe2... aku coll xangkt msj xblas....
die terttekan sgt sebb akk n adk die fitnah aku ckp bukn2 psal aku
lpas tu die bgthu ayah die.. trus ayh die xsuka aku.. buang semua gmbr aku dlm hp dd...
sdh sgt.. dd tertkn die wt kputusn nk putus... aku terkejut yg amt...
pjuk pun xjalan.. mlm tu aku xleh tdow... aku xleh lupakn die.. huhuh aku syg dia sgt2....
lagi skali aku coll xangkt msj xblas...
last2 aku xleh jadi pagi ahad tu... pnjng lebar aku mesej pujuk die....sruh die wt kputusn betol2..
aku xleh hdup tnpa die... huhuhuh aku sgt mencintai die....

No comments:

Post a Comment