CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

" CINTA BUKAN MELEMAHKAN "

SAYANG...... andai kata cintaku itu sebuah pengorbanan,

mengapa pengorbanan itu bukan noktah sebuah cinta?

Andai kata derita itu harta sebuah cinta,

mengapa cinta itu sukar dimiliki?



Cintamu itu umpama kota kristal yang indah di penglihatan sebaliknya derita dalam perasaan.



Cinta bukan paksaan, ia lahir dari dua perasaan.

kehadirannya tak diundang, perginya tiada yang merelakan...



Cintaku bukan mengajar kita lemah tapi membangkitkan kekuantan dan cinta bukan melemahkan sebaliknya membangkitkan semangat!!....



Tuesday, August 24, 2010

tolong la memahami diriku ini....

semalam ari yang sangat menyedihkan.... first sapa lagi yang selalu buat aku sedih kalau bukan pakwe ku sendiri...second ibuku, aku touching dgn dia...gara2 sebab ibuxkasi berkawan rapat sangat dengan didi..... SEDIHNYA!!!!!!.......kenapa didi tak penah nak faham isi hati aku??? aku sayang kat dia, aku cinta sangat2 kat dia.. nape??? tolonglah faham diriku ini... ABG, tlonglh faham perasaan SAYANG, nape SAYANG je yang kena faham perasaan ABG dan situasi ABG???....

No comments:

Post a Comment