CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

" CINTA BUKAN MELEMAHKAN "

SAYANG...... andai kata cintaku itu sebuah pengorbanan,

mengapa pengorbanan itu bukan noktah sebuah cinta?

Andai kata derita itu harta sebuah cinta,

mengapa cinta itu sukar dimiliki?



Cintamu itu umpama kota kristal yang indah di penglihatan sebaliknya derita dalam perasaan.



Cinta bukan paksaan, ia lahir dari dua perasaan.

kehadirannya tak diundang, perginya tiada yang merelakan...



Cintaku bukan mengajar kita lemah tapi membangkitkan kekuantan dan cinta bukan melemahkan sebaliknya membangkitkan semangat!!....



Tuesday, August 24, 2010

STILL MOOD YANG SAMA MCAM 24.08.2010

tak tahulah ari ini aku nak mogok dengan dia atau tak... sedih still ada lagi, sebab dia tak wish pun annivesery kitaorg yang ke 6buln.. walaupun kadang2 kami ada sembang psal benda ni.. tapi mesej yang aku hantar wish kat dia... dia tak balis pun.. selalu dia balis.. 2 lah yang paling membuatkan aku sedih sekali....... pukul 10.43.. aku touching dgn dia..... aku cuma tanya elok2 je kat dia.. nape dia nk balas msej mcm 2... dia ingt aku ni spa.. BUDAK KECIK KE!!!!!!..... cube matang skit la.. umur dh 20.. .INGT!!! aku terasa kbe!!!......SEDIH SANGAT... dia ckap mcm 2.... aku terus tak balas msej dia.. tak tahu la kalaw dia mesej nanti aku nak balas atau tak.... YA ALLAH, kuatkanlah semangaku untuk menghadapi segala dugaan dan cabaram dari mu...YA ALLAH...

No comments:

Post a Comment