CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

" CINTA BUKAN MELEMAHKAN "

SAYANG...... andai kata cintaku itu sebuah pengorbanan,

mengapa pengorbanan itu bukan noktah sebuah cinta?

Andai kata derita itu harta sebuah cinta,

mengapa cinta itu sukar dimiliki?



Cintamu itu umpama kota kristal yang indah di penglihatan sebaliknya derita dalam perasaan.



Cinta bukan paksaan, ia lahir dari dua perasaan.

kehadirannya tak diundang, perginya tiada yang merelakan...



Cintaku bukan mengajar kita lemah tapi membangkitkan kekuantan dan cinta bukan melemahkan sebaliknya membangkitkan semangat!!....



Sunday, April 10, 2011

* Dapat jumpe si dia kejap di IKBN Peretak kuala kubu*



happy + gembira!!!................ dapat jumpe kejap pun jadi la..... ari nie 9.4.2011.... my love juhaidee ada pertandingan sukan IKBN di IKBN peretak kuala khubu, dia main sukan bola tampar.... tak pernah lagi aku jalan pergi ke kuala kubu tue.... akhirnya berjaya jga smpai.... dlm pukl 11 aku smpai sana, trus aku jmpe die lepak2 jap... sbb pkul 2.30 die ada game final.. jadi pkul 12 aku sruh die g rht n mandi2 dlu.... walaupun dpt jmpe kejap, tp aku xpuas jmpe die n xlepas pun rindu nie pda dia... sma jugak die.. dia pun rsa yg sma.... huhuhu xpe2.... BLN 5 kite jmpe lg!!!.... hehehehee kali ni lama skit...

No comments:

Post a Comment