CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

" CINTA BUKAN MELEMAHKAN "

SAYANG...... andai kata cintaku itu sebuah pengorbanan,

mengapa pengorbanan itu bukan noktah sebuah cinta?

Andai kata derita itu harta sebuah cinta,

mengapa cinta itu sukar dimiliki?



Cintamu itu umpama kota kristal yang indah di penglihatan sebaliknya derita dalam perasaan.



Cinta bukan paksaan, ia lahir dari dua perasaan.

kehadirannya tak diundang, perginya tiada yang merelakan...



Cintaku bukan mengajar kita lemah tapi membangkitkan kekuantan dan cinta bukan melemahkan sebaliknya membangkitkan semangat!!....



Wednesday, March 9, 2011

dtiga hari aku masuk keje...


dan 3 hari jugak aku nangis!!!!...............
aku TAK NAK NANGIS SEBBKN SORANG LELAKI!!!!....TOLONG LA...
hari ni ari betol2 sedih bagi aku..
first: bkn kena mrh nasihat kowt.. aku wt slh.... tp bru masuk keje kn.. biasa lh..
second: kete kena saman..
third: sbb si dia lg... huhuh!!!

di sebabkab kete aku kena saman... parents aku mrh2 aku... dh la balik keje pkul 7
dgn penatnye .. smpai2 kena mrh lg.. mna xsdh aku di wtnya.. tringtkn kena mrh kt office td..
trus air mata nie mengalir laju... skrng aku lemah sgt2... aku perlukn sokongn dri seseorang..
org tu adalah BF aku sndri la... tp dia pun bz langsung xambik thu... LANYAK LA!!...
aku nk wt xthu je nanti.... die mesj ke call ke...aku xkn layan...
sdh teramat2 sgt2

No comments:

Post a Comment